
دویدم و دویدم به کربلا رسیدم
کنار نهر آبی لبهای تشنه دیدم
یه باغبون خسته با یک دل شکسته
کنار باغ تشنه زانو زده نشسته
کوچولوی شش ماهه که پاک و بی گناهه
اگه طاقت بیاره عمو جونش تو راهه
آهای آهای ستاره! یه دختر سه ساله
خواب بابا شو دیده اشک می ریزه می ناله
امام مظلوم من! کاشکی کنارت بودم
وقتی که تنها موندی رفیق و یارت بودم
عاشق گمنام نوشت:
اگر که دل شکسته اى حسین را صدا بزن
اگر ملول و خسته اى حسین را صدا بزن
ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال میکنید
برچسب: دویدم و دویدم به کربلا رسیدم,شعر دویدم ودویدم به کربلا رسیدم, نویسنده: بازدید: 228