مـواظـب قـدم هـایـت بـاش...

متن مرتبط با «رفته بودم» در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... نوشته شده است

رفته است...

  • نیلوبلاگ

    امام رضا علیه السلام فرمودند پنج صفت است که در هر کس نباشد امید چیزی از دنیا و آخرت به او نداشته باشید: 1-کسی که در نهادش اعتماد نبینی 2-کسی که در سرشتش کرم نیابی 3-کسی که در آفرینشش استواری نبینی 4-کسی که در نفسش نجابت نیابی 5-کسی که از خدایش ترسناک نباشد. عاشق گمنام نوشت: هر کسی یک امید، یک عُصیان، یک از دست دادن، یک درد، یک تنهایی، یک اندوه، در خود دارد. . زیرا از درون ِ هر کس یک نفر رفته است، و هر کاری که می کند نمی تواند او را بدرقه کند ......

    ادامه مطلب